LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testi
MIL-STD-704
Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Savunma Bakanlığı tarafından hazırlanmış MIL-STD-704 Uçak Elektrik Gücü Özellikleri Standardı, askeri bir uçak ile ekipmanlarında voltaj, frekans, faz, dalgalanma, maksimum akım gibi konuları kapsayan askeri bir standarttır. Standardın en güncel versiyonu 2016 yılında yayımlanan MIL-STD-704F_CHG-1 versiyonudur. Ancak bu standart yalnızca ABD ordusu ve alt yüklenicilerini kapsayan bir standart olmayıp dünya çapında askeri uçak ve sistemlerinin uygunluğunun değerlendirilmesi için kabul gören bir standarttır. MIL-STD-704 standardına uygun bir güç kaynağıyla gelen uçak gücü sisteminde kullanılan ekipmanının çalışması için gerekli voltaj seviyelerine dönüştürülmektedir. Bir ekipmanın MIL-STD-704 standardına uygun olarak çalışabilmesi için güç koşullar altında etkilerini görmek ve uygunluğunun doğrulanmasını sağlamak için MIL-STD-704 testlerinden geçmesi gerekmektedir.
LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testi, 28V DC güç kullanım ekipmanının, Anormal Düşük Kararlı Durum (ALSS) sınırları ve Anormal Yüksek Kararlı Durum (AHSS) sınırlarında güç sağlandığında çalıştığını ve belirtilen performansı koruduğunu doğrulamak için yapılır. Bu test minimum 30 dakika sürmektedir.
LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testinde kullanım ekipmanı, geçerli sürüm(ler)in belirtilen anormal sabit durum limitlerinde voltaj giriş gücü sağlandığında anormal hava aracı elektrik koşulları için kullanım ekipmanı performans spesifikasyonu belgesinde belirtilen şekilde çalışır ve performansı korursa, kullanım ekipmanının başarılı olduğu MIL-STD-704 ve tabloda belirtildiği gibi kabul edilir.
LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testi kullanım ekipmanı, kullanım ekipmanının sabit durum voltajında sürekli olarak çalışabileceğini doğrulayan bir süre boyunca belirtilen performansı korumalıdır ve test koşullarının her biri için otuz (30) dakikadan az olmamalıdır.
LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testinde kullanım ekipmanı performans spesifikasyonu belgesinde aksi belirtilmedikçe, kullanım ekipmanı anormal sabit durum voltaj limitlerinde yeniden başlatma göstermelidir. LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testinde kullanım ekipmanı performans spesifikasyonu belgesinde aksi belirtilmediği sürece, güç normal sınırlara döndüğünde, kullanım otomatik olarak normal hava aracı elektrik koşulları için belirtilen performansa geri dönmelidir. LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testinde kullanım ekipmanı hasar görmemeli veya güvensiz bir duruma neden olmamalıdır.
Normal Limit | 704A | 704B | 704C | 704D | 704E | 704F |
Voltage NLSS | 24 Vdc | 22 Vdc | 22 Vdc | 22 Vdc | 22 Vdc | 22 Vdc |
Voltage NHSS | 28.5 Vdc | 29 Vdc | 29 Vdc | 29 Vdc | 29 Vdc | 29 Vdc |
Ankara’da yer alan ve TURKAK tarafından akredite bir kuruluş olan STEST tesisimiz kapsamında, TS EN ISO/IEC 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yeterliliği İçin Genel Gereklilikler Standardına uygun MIL-STD-704 Uçak Elektrik Gücü Özellikleri standardında LDC301 Voltaj Kararlı Durum Sınırları Testi gerçekleştirmekteyiz.
Ürünlerinizin kalitesini ve güvenilirliğini artırmak amacıyla Çevresel, EMI/EMC ve ATP Test ihtiyaçlarınız için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
EMI/EMC Test Odaları Özellikleri
Test Odası 1 | Test Odası 2 | Ölçü Birimi | |
En | 6850 | 13000 | mm |
Boy | 5900 | 10000 | mm |
Yükseklik | 3800 | 9000 | mm |
Kapı Ölçüsü | 1000x2000 | 4200x4750 | mm |
Döner Tabla Çapı | - | 6 | m |
Döne Tabla Yük Taşıma Kapasitesi | - | 70 | ton |
Yansıma | Yarı Yansımasız | Yarı Yansımasız |
Standartlar
- MIL-STD-704D
- MIL-STD-704E
- MIL-STD-704F